Мільйонна виручка “Київтранспарксервісу”: куди роками зникають гроші киян


Наші досягнення

  • Захист у Міжнародному арбітражному суді (ICC) інтересів держпідприємства (44 млн. доларів)
  • Юридична підтримка виборчої кампанії кандидата на посаду міського голови 2010р.
  • Юридичний супровід президентської кампанії 2010 на місцевому рівні
  • Скасування постанови Кабміну про пенсійні внески для підприємців
  • Скасування евакуаторів в Києві
  • Справа "Караоке на майдані"
  • Справа "Корецький проти України"

Мільйонна виручка “Київтранспарксервісу”: куди роками зникають гроші киян


20-04-2010

Київська влада лише єдиний раз визнала, що тарифи за годину паркування у Києві не мають економічного обґрунтування.

Можете вважати, що тарифи на паркування взяті з голови!” – заявила ще за часів свого заступництва мера Ірена Кільчицька журналістам видання “Власть Денег”.

Рішення накласти штраф на “Київстранспарсксервіс” у розмірі понад 40 мільйонів гривень, прийняте минулого року Держінспекцією контролю за цінами, теж підтверджує незаконність тарифу.

Лише протягом одного року за результатами перевірки Держінспекції, комунальне підприємство отримало близько 15 мільйонів незаконної виручки.

Держінспекція контролю за цінами звернулася до суду для стягнення коштів з порушника КП “Київтранспарксервіс” у примусовому порядку. Засідання відбудеться 27 квітня 2010 року.

Останні 4 роки кияни виступали фактично інвесторами підземних та надземних паркінгів, яких досі нема, платили за відсутнє відео спостереження. Держінспекція визнала, що тариф закладав вартість послуг, які не були виконані, або виконувались лише частково. До бюджету з 10 гривень, як правило, надходить максимум 51 копійка.

Ніхто не повинен сплачувати за послуги, які він не замовляв. Наполегливе нав’язування оплати будь-яких послуг можна трактувати як вимагання. Паркувальники з погрозами “платіть, або заблокуємо!” – фактично цим і займаються.

Тому водій, в разі якщо паркова відповідає нормам правил паркування, може абсолютно законно сплатити транспортний збір (17 копійок) і відмовитись від нав’язування йому якихось незрозумілих послуг,” – пояснює адвокат компанії “Наталія Субота і партнери” Андрій Нечипоренко.

Навіть з урахуванням наявності біотуалетів, касових апаратів, заходів протипожежної безпеки, механізованого прибирання паркінгу, всього зарплатного фонду тощо, згідно з калькуляцією “Київтранспарксервісу”, яку надали на запит Комітету прямої дії, офіційна вартість утримання одного машино місця на годину становить 1 гривня 57 копійок з урахуванням 10 % рентабельності.

Зимою розмітку фактично ніхто не оновлював, а працівникам парковок замість обіцяних 2 500 гривень на руки видавали лише 400 гривень, за інформацією КПД.

Жоден з паркувальних майданчиків не оформлений згідно з законом: не проведене належним чином землевідведення, тому власне і діяльність на ньому можна вважати незаконною.

Послухайте, ну у нас така реальність в країні. Таке життя. Не тільки ми змушені працювати в таких умовах.” – виправдовується Олена Поліщук, директор КП “Київтранспарксервіс”.

Єдине, що обіцяли і закупили за гроші водіїв, так це - паркомати. У Києві їх 57. Кожен з них обійшовся у 8 000 євро. Постачальником виступила компанія “Київ Сіті Девелопмент”.

Модель закуплених паркоматів доволі проста і не має блоку фіскальної пам’яті. Отже, якщо висмикнути шнур з живлення, то всі дані про кількість проданих талонів та зібрані кошти можна знищити. Виходить, приховати кількість отриманих коштів доволі легко. Здачі така модель паркомату не дає.

Представники компанії «Баррел-Україна», яка встановила паркомати в кількох містах України, назвала ринкову вартість цієї моделі паркоматів: 700 – 800 доларів. Таким чином закупівельна ціна перевищила ринкову вартість чи не в 15 разів.

Засновником ТОВ “Київ Сіті Девелопмент” є наближенй до мера Леоніда Чернівецького – Леонід Стрижак, а директором цієї ж компанії в час оформлення угоди була Марина Погібко, яка до цього працювала віце-президентом “Правекс-Банку”.

Підприємство “Київ Сіті Девелопмент” вигравало дуже багато тендерів на загальну суму 40 мільйонів гривень за часів головування Марини Погібко.

Сьогодні Марина Погібко очолює ГУ КМДА з питань інвестицій. Вона розробляє плани витрат бюджетних коштів на розвиток міста.

Ця інформація була зібрана Комітетом прямої дії протягом першого етапу громадського моніторингу. Збір інформації та документів активістами Києва триває.

Повний текст першого етапу моніторингу та відповідні документи зібрані як доказ Комітетом прямої дії.

ЧИТАТИ ТАКОЖ:

Парковки у Києві: як заощадити і боротись з неправомірними діями місцевої влади

Нові правила парковки: нові правила кабміну порушують Конституцію

Нові штрафмайданчики столиці: авто повертають за 250 гривень

Гроші за розблокування коліс не має права вимагати навіть ДАІ

Евакуатори скасували - водії Києва перемогли




До переліку новин