Нові штрафмайданчики столиці: авто повертають за 250 гривень


Наші сертифікати, дипломи та подяки

  • Експерт року
  • Диплом Ради Європи
  • Інститут медіа права
  • Праця і закон
  • Українська школа політичних студій

Нові штрафмайданчики столиці: авто повертають за 250 гривень


25-12-2009

За найменшу провину ваше авто зникає за ворітьми штрафмайданчика. На визволення йде як мінімум день. За охорону машини доводиться платити понад двісті гривень.

Водієві Дмитру Федечко працівники ДАІ за задавнений страховий поліс виписали штраф і примусили самостійно евакуювати машину на штрафмайданчик.

Річна страховка на мою машину – 600 гривень. Довелось заплатити штраф і оплатити послуги з охорони штрафмайданчика 250 гривень за добу, не залежно від того, чи стоїш ти півгодини чи 20 хвилин. – скаржиться водій.

30 водіїв-правопорушників стоять на морозі у черзі, щоб забрати авто. Дехто не перший день. Водії обурені: де-юре це приватне підприємство. Жодного натяку на ДАІ. Але охочих іти до суду і скаржитись нема.

З ким судитися? З Луценком чи з Коломійцем, котрого ця стоянка? З ким? Хто там обурюється?! Радій, що забрав, і тікати звідси подалі, – радить Олег, один з водіїв.

Машинопотік тут не вщухає ні на мить. Щокілька хвилин працівники ДАІ супроводжують сюди нових порушників. Водії стверджують, що чули від охоронців, мовляв, щодоби один даївець має не менше 10 автівок привозити.

На державному штрафмайданчику перебування машини за першу добу коштує 18 гривень, а тариф за кожну наступну – 10 гривень. Ціна в десятки разів нижча і черг немає.

Таких майданчиків у Києві залишилось двоє. Їх завалили брухтом. Коли державні майданчики зайняті, ДАІ має право орендувати землю в підприємств. Формально – це законно.

Є постанова Кабміну, якою уряд дозволяє оренду приватних площ. Але в цій же постанові є рекомендації для місцевої влади щодо виділення відповідної території для майданчиків.

Це однозначна спокуса не виділити землю ДАІ, щоб спеціально розміщувати так машини. Створити свою організацію (ТОВ) з мінімальним статутним фондом, надати їй землю і сказати: а в нас є земля. ДАІ, давайте зробимо штрафмайданчики і вартість перебування транспортного засобу вже буде визначатися на підставі договору, – припускає адвокат Андрій Нечипоренко.

ДАІ пояснюють, що орендувати вони вимушені. Свої майданчики переповнені, а чужі обирали на конкурсній основі – найдешевші. Київську мерію ДАІ просить виділити місце для штраф майданчиків уже років з десять.

Пройшов майже рік від того часу, як евакуатори в Києві скасували. Сьогодні практика додаткових заробітків на водіях знову повернулась.


Відеосюжет на Новому каналі.




До переліку новин