Боротьба за телеформати: „Караоке на майдані” та „Свобода Савіка Шустера”


Наші сертифікати, дипломи та подяки

  • Експерт року
  • Диплом Ради Європи
  • Інститут медіа права
  • Праця і закон
  • Українська школа політичних студій

Боротьба за телеформати: „Караоке на майдані” та „Свобода Савіка Шустера”


03-09-2007

Майже два роки тому Наталія Субота й Андрій Нечипоренко виграли першу гучну справу в Україні у захисті прав на сценарії телевізійних програм. Тоді у суді інша телерадіокомпанія стверджувала, що цілком самостійно створила новий твір – власний сценарій програми, використовуючи формат караоке, а формат, ідея використання пісень під караоке авторським правом не захищається.

Зі свого боку представники сторони „Караоке на майдані” наполягали на тому, що програма була побудована не на звичайному виконанні пісень під фонограму, а на певній послідовності такого виконання, мала свої правила, які дотримувалися у кожній програмі, і саме все це в сукупності є оригінальним твором – результатом творчої діяльності авторів Ігоря Кондратюка та Андрія Козлова.

Паралелі між ситуаціями з „Караоке на майдані” і „Свободою слова” напрошуються самі собою. Однак зі свого боку наразі доцільно застерегти, що без уважного вивчення усіх обставин та матеріалів однозначно стверджувати про винного в цій ситуації неможливо. Цілком ймовірно, що одна й інша сторона зможуть навести чимало аргументів на свою користь. Сподіваємося тільки, що у цій ситуації справедливість переможе так само, як це і було у справі „Караоке на майдані”.

З повним текстом статті Андрія Нечипоренка Ви можете ознайомитись на Телекритиці.

З детальнішою інформацією про справу „Караоке на Майдані” пропонуємо ознайомитись в статті Наталії Суботи в „Юридичному журналі”.




До переліку новин